zakupowych
Liczba pozycji: 19
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych – ebook
Agnieszka Dejnaka
„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjacje zakupowe na dzień dobry! -czyli jak zarobić kupując – ebook
Michał Jałowiec Tomasz Matwijiszyn
Książka ta opisuje metody wywierania wpływu w kontaktach handlowych. Opisy przygotowań i przebieg negocjacji zakupowych zostały przedstawione na faktach i stanowią obowiązkową pozycję dla pracowników biur zakupów. Co więcej, konkluzje i wnioski zawarte w książce to zbiór informacji, których nie znajdziesz w żadnym innym opracowaniu. Poradnik ten polecamy również sprzedawcom i handlowcom, którzy przyjmując...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakupy w przedsiębiorstwie – ebook
Wojciech Budzyński
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny. I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Krajowy System e-Faktur (KSeF). Poradnik podatnika + SZKOLENIE ONLINE – ebook
Ernest Frankowski Andrzej Pałys
Szkolenie on-line dla Klientów publikacji! W nowy rok z KSeF - praktyczne aspekty przygotowania się do wdrożenia faktur ustrukturyzowanych Szkolenie dostępne tylko dla Klientów publikacji. Link do nagrania ze szkolenia znajdziesz w zakładce Materiały dodatkowe po zalogowaniu na konto księgarni. Krajowy System e-Faktur (KSeF) będzie od 1 lipca 2024 r. dla większości podatników jedynym i obowiązkowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Henry Ford. Moje życie i dzieło – ebook
Henry Ford
Henry Ford na zawsze zmienił proces produkcji i skierował go na tory, którymi ten nieprzerwanie podąża do dzisiaj. Wdrożenie niezliczonych innowacji i zastosowanie w swoich zakładach samochodowych zautomatyzowanej linii montażowej doprowadziły go do statusu jednego z największym biznesmenów XX wieku. Jak pojmował prowadzenie biznesu? Co popchnęło go do wprowadzenia autorskich zmian w procesie produkcyjnym?...Data dostępności:
Data publikacji:
Henry Ford. Moje życie i dzieło – audiobook
Henry Ford
Henry Ford na zawsze zmienił proces produkcji i skierował go na tory, którymi ten nieprzerwanie podąża do dzisiaj. Wdrożenie niezliczonych innowacji i zastosowanie w swoich zakładach samochodowych zautomatyzowanej linii montażowej doprowadziły go do statusu jednego z największym biznesmenów XX wieku. Jak pojmował prowadzenie biznesu? Co popchnęło go do wprowadzenia autorskich zmian w procesie produkcyjnym?...Data dostępności:
Data publikacji:
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook
Robert Zych
" Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Logistyka – e-wydania – 1/2024
Nowoczesny dwumiesięcznik popularno-naukowy, który w nowej odsłonie z powodzeniem wszedł na rynek biznesu. Inspiruje przedsiębiorców i dostarcza praktycznych rozwiązań w oparciu o innowacyjne rozwiązania, aktualne trendy i unikatową wiedzę. Z uwagi na biznesowy charakter pisma, odbiorcami naszych mediów są głównie managerowie odpowiedzialni za zarządzanie firmą i łańcuch dostaw. Pismo skierowane jest...Data dostępności:
Data publikacji: