Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych – ebook

CENA NEXTO

Agnieszka Dejnaka  

04.09.2021

01.01.2013

polski

200

CeDeWu

978-83-7941-640-0

  • PDF

Opis

„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - ebook

54,90 zł 61,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

36,60 zł 61,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!