Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

CENA NEXTO

Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

05.05.2021

01.01.2021

polski

227

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8220-448-3

  • EPUB
  • PDF
  • MOBI

Opis

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:

— jak zastosować neuromarketing w e-commerce;

— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;

— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;

— na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;

— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;

— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym - ebook

43,11 zł 47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

28,74 zł 47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!