Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketingowe zarządzanie apteką – ebook

CENA NEXTO

Tomasz Barałkiewicz   Małgorzata Michalik   Henryk Mruk  

26.07.2016

01.01.2013

polski

256

Wolters Kluwer

978-83-264-5398-4

  • EPUB
  • PDF

Opis

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.

W książce omówiono:
  • zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
  • sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
  • reguły ustalania cen,
  • metody skutecznej komunikacji z pacjentami.
  • Adresaci:
    Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek oraz pracujących w nich magistrów farmacji. Może być również przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom oraz fi rmom świadczącym usługi dla aptek.

Marketingowe zarządzanie apteką - ebook

53,02 zł 58,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

35,35 zł 58,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!