Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 72
  • CENA NEXTO

    Marketing w turystyce. Wydanie III – ebook

    Tadeusz Chudoba  

    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing na rynku międzynarodowym – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing w szkolnictwie – ebook

    Hanna Hall  

    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing – ebook

    Paweł Kuźbik  

    Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Zmiany w sporcie będą generować nowe sytuacje kryzysowe, a budowa silnych, profesjonalnych organizacji sportowych, w tym klubów sportowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing usług – ebook

    Tomasz Smoleń   Jan W. Wiktor   Anna Czubała   Agata Jonas  

    Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,34 zł 42,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,34 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing usług weterynaryjnych – ebook

    Jarosław Sobolewski  

    Drugie wydanie tytułu, który dotarł do ponad 1000 praktyk weterynaryjnych. W obecnej formie książka została uzupełniona o informacje dotyczące marketingu internetowego i gratisowy kurs on line z zakresu działań w internecie. Proste porady, opisane w publikacji, pozwolą zwiększyć konkurencyjność Twojej praktyki na coraz trudniejszym rynku.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,14 zł 21,27 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,14 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing hotelowy - praktycznie – ebook

    Agata Adaszyńska  

      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,77 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing szkoły – ebook

    Jan Fazlagić  

    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny a public relations – ebook

    Wojciech Jabłoński  

    Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 72

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA