Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing w szkolnictwie – ebook

CENA NEXTO

Hanna Hall  

01.08.2016

01.01.2007

polski

236

Wolters Kluwer

978-83-264-1894-5

  • PDF

Opis

Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów mogących ułatwić wdrażanie marketingu w szkołach, załączono doświadczenia wyższych uczelni i przykłady zastosowania w nich marketingowych metod działania, mogących stanowić wzór do naśladowania. Uzupełnienie zagadnienia stanowią wyniki badań autorki związane z procesem decyzyjnym dotyczącym wyboru szkoły przez abiturientów.

Marketing w szkolnictwie - ebook

29,97 zł 33,30 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

19,98 zł 33,30 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!