zarządzanie
Liczba pozycji: 866
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie Twórcze – ebook
Wiesław Harasim Jacek Dziwulski
Ze wstępu: Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka skład się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań w rozdziałach następnych. Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook
Katarzyna Wojtaszczyk
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie, doskonalenie, zmiany – ebook
Leopold Jeziorski Stanisław Borkowski
(...) Przedstawiamy Czytelnikowi do wykorzystania 31 prac (rozdziałów), których treść mieści się w trzech terminach: Zarządzanie. Doskonalenie. Zmiany. Doskonaleniem można nazwać działanie, którego wyniki dzisiaj są większe od wczorajszych, a jutro większe od dzisiejszych. Doskonalenie jest procesem dynamicznym. Doskonaleniu mogą podlegać procesy, których wynik jest mierzalny (...).Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny – ebook
Marek Jabłoński
(…) Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa (ang. Value Based Management) w ostatnich latach nabiera znaczenia, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania organizacjami. Równolegle teoretycy i praktycy zarządzania zauważyli rosnącą rolę posiadanego kapitału intelektualnego organizacji, który stanowi podstawę budowy przewagi konkurencyjnej w trudnym, turbulentnym otoczeniu. Umiejętne stosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie kryzysowe. Teoria, praktyka, konteksty, badania – ebook
Opracowanie zbiorowe
W rozdziale pierwszym zaprezentowano teoretyczne aspekty zarządzania kryzysowego, uwzględniając w szczególności problemy bezpieczeństwa i zagrożeń, zarządzania strategicznego bezpieczeństwem.Rozdział drugi został poświęcony zagadnieniom utylitarnym dotyczącym zarządzania kryzysowego. W tej części opracowania zaprezentowano rozwiązania prawno-organizacyjne stosowane w naszym kraju. Przedstawiono także...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie w sektorze publicznym. Wybrane problemy – ebook
Dominik Hryszkiewicz Janusz Bryk
Zainicjowane na przełomie lat 90. XX wieku w Polsce przemiany transformacyjne i modernizacyjne rozpoczęły proces istotnych zmian w administracji publicznej. Objęły one swym zasięgiem zarówno obszar prawny, jak i instytucjonalny. To z kolei było efektem zmiany filozofii funkcjonowania oraz sposobu myślenia o tzw. sektorze publicznym. Znalazło to odzwierciedlenie w działaniach na szczeblu politycznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacyjne zarządzanie wiedzą – ebook
Jan Fazlagić
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości – ebook
Kazimierz Perechuda
Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują" na czym ono polega, ale mało kto wie jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Obok tradycyjnych...Data dostępności:
Data publikacji: