Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    The Warsaw Voice – e-wydawnia – 4/2021

    The Warsaw Voice Magazine - The English - language guide to events in Poland. Provide our readers with the reliable and objective news on Poland and Central Europe. Magazine publishes news features, interviews, reports and analysis on politics, business and economy. Our readers also learn about interesting opportunities to spend their free time in Warsaw and find advice where to take a weekend trip....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,55 zł 9,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,55 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises – ebook

    Kamila Szymańska  

    Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit , które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Consumer behavior on international market – ebook

    Sławomir Smyczek  

    Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,25 zł 52,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,25 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA