Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing na rynku międzynarodowym – ebook

CENA NEXTO

Wojciech Grzegorczyk  

22.07.2016

01.01.2013

polski

308

Wolters Kluwer

978-83-264-5391-5

  • PDF

Opis

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:
  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
  • zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
  • działalności,
  • jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
  • na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
  • jak należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
  • Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.

    Adresaci:

    Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Marketing na rynku międzynarodowym - ebook

45,33 zł 50,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

30,22 zł 50,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!