social
Liczba pozycji: 377
Pokoloruj swoją markę – ebook
Justyna Marciniak
Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook
Renata Zarzycka
Niekiedy w związku partnerskim bądź w relacji rodzinnej, możemy usłyszeć podobne słowa, jak: „Jeśli zrobisz tak jak chcę to pokocham Cię” lub „to może Cię będę kochać nadal” lub „Jeśli zachowasz się kulturalnie podczas czasu separacji i rozwodu, to może zostaniemy nadal przyjaciółmi” , albo „Udowodnij mi, że mnie kochasz” . W takiej relacji wciąż jedna osoba ma ciągłe żądania, roszczenia a druga stara...Data dostępności:
Data publikacji:
Najmądrzejszy w pokoju – ebook
Thomas Gilovich Lee Ross
Dwaj wybitni psychologowie każdego uczynią mądrym! Thomas Gilovich i Lee Ross w „Najmądrzejszym w pokoju” prezentują najbardziej użyteczne odkrycia psychologii społecznej. Ale w tej lekcji o ludzkiej naturze, autorzy nie tylko ujawniają drogę do mądrości. Podają także kompleksowe wytyczne do tego, jak wpływać na ludzi, których spotykamy w naszym życiu. Choć łatwo znaleźć ją w sentencjach – w...Data dostępności:
Data publikacji:
Czym jest duplikacja w MLM i kiedy warto wprowadzić innowacje? Nowatorska ścieżka kariery lidera MLM jako indywidualisty. Biznes relacji w systemie MLM cz.4. – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz – ebook
Eliza Anna Galon
Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo autorskie dla fotografów – ebook
Żaneta Lerche-Górecka Dagmara Miler Michalina Kuczyńska Weronika Bednarska Maryla Bywalec Anna Golan
Przepisy prawa autorskiego są dla Ciebie niejasne i przyprawiają Cię o zawrót głowy? Szukasz sposobu, żeby raz na zawsze zrozumieć, jakie masz prawa i obowiązki jako fotograf? Dobrze trafiłeś! Prawo autorskie dla fotografów to poradnik, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania, z którymi zmagają się fotografowie błądzący w gąszczu przepisów prawa autorskiego. Dzięki tej książce: • uświadomisz...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – ebook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Za Putina. Mroczny portret faszystowskich ruchów młodzieżowych w Rosji – ebook
Ian Garner
WIEJĄCY GROZĄ REPORTAŻ O MŁODYCH ROSYJSKICH FASZYSTACH Pogrążona w wojennej gorączce Rosja tonie w faszystowskich symbolach. Gorliwi „patrioci” atakują dziennikarzy, działaczy opozycji i każdego podejrzewanego o zdradę ojczyzny. Internetowi trolle wrzucają do sieci zmyślnie zmontowane klipy wideo przedstawiające wściekłych młodych mężczyzn i wzywają obywateli do przyłączenia się i poparcia...Data dostępności:
Data publikacji:
Porozmawiajmy o Twojej marce – ebook
Justyna Marciniak
Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa? Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym...Data dostępności:
Data publikacji: