Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    LinkedIn w praktyce – ebook

    Angelika Chimkowska  

    Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Optymizm w głowie i na talerzu – ebook

    Karolina Koczur   Ewa Krajewska-Kapuśniak  

    Czy wiesz, jak: oswoić stres i nauczyć się go wykorzystywać? odkryć w sobie wewnętrzne dziecko i nauczyć się o nie dbać? z kilku małych rzeczy zbudować wielkie szczęście? jeść, by poczuć się lepiej i zdrowiej? wyczarować w swojej kuchni pyszne dania, unikając cukru, laktozy i glutenu? W niestabilnym świecie XXI wieku i idealizowanej rzeczywistości social mediów można łatwo...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 56,70 zł 63,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Filozofia polskiego romantyzmu – ebook

    Andrzej Walicki  

    Problem religii w ideologiach "Polski odradzającej się": od deizmu do mesjanizmu Dwa mesjanizmy: Adam Mickiewicz i August Cieszkowski Prelekcje paryskie Mickiewicza a słowianofilstwo rosyjskie Filozofia narodowa Bronisława Trentowskiego a mesjanizm Mickiewiczowski Próba syntezy: Karola Libelta Filozofia słowiańska Postheglowska Lewica filozoficzna Edward Dembowski i henryk Kamieński Cyprian Norwid:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,87 zł 14,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook

    Artur Maciorowski  

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    Data dostępności:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Najmądrzejszy w pokoju – ebook

    Thomas Gilovich   Lee Ross  

    Dwaj wybitni psychologowie każdego uczynią mądrym! Thomas Gilovich i Lee Ross w „Najmądrzejszym w pokoju” prezentują najbardziej użyteczne odkrycia psychologii społecznej. Ale w tej lekcji o ludzkiej naturze, autorzy nie tylko ujawniają drogę do mądrości. Podają także kompleksowe wytyczne do tego, jak wpływać na ludzi, których spotykamy w naszym życiu.  Choć łatwo znaleźć ją w sentencjach – w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    The Diary of a CEO – ebook

    Steven Bartlett  

    To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Odwaga w przywództwie – ebook

    Brene Brown  

    Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA