reklama
Liczba pozycji: 60
Randka w Toronto – ebook
Lucy Ellis
Rose Harkness wpada na świetny pomysł, jak wypromować swoją agencję matrymonialną. Chce umówić na randki sportowców ze słynnej drużyny Wilków, goszczących akurat w Toronto. Reklama tych randek znalazłaby się w lokalnej telewizji. Rose musi tylko uzyskać zgodę właściciela drużyny - przystojnego milionera Plata Kuragina. Już po pierwszym spotkaniu wie, że nie będzie to łatwe…Data dostępności:
Data publikacji:
Dziennikarstwo i świat mediów – ebook
Zbigniew Bauer Edward Chudziński
Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...Data dostępności:
Data publikacji:
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Hej, Jędrek! 2. Gdzie moja forsa? – audiobook
Rafał Skarżycki
Drugi tom serii „Hej, Jędrek!” w wersji do słuchania! Kto powiedział, że dziesięć lat to najlepszy wiek na przygodę? Jędrek to koleś, z którym nie grozi Wam tylko jedno: nuda! Za to wszystko inne jest bardzo prawdopodobne. Lepiej miejcie się na baczności! Jędrek pilnie potrzebuje forsy! Nie dość, że szkolne cwaniaczki żądają haraczu, to jeszcze w telewizji pojawiła się reklama superwypasionej konsoli....Data dostępności:
Data publikacji:
Press – e-wydanie – 3-4/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Gadżet. Obca Moskwa – ebook
Dmitrij Siłłow
Wszystko zaczęło się całkiem nieszkodliwie. Na ulicach Moskwy pojawiła się reklama nowego gadżetu o intrygującej nazwie „Neurofon”. Wystarczy włożyć do ucha malutką plastikową tabletkę - i człowiek zanurza się w świecie rozszerzonej rzeczywistości. Szara, nudna, codzienność nabiera niespotykanych dotąd barw. Każdy nowy dzień przynosi nowe przygody, sprawiając, że wszyscy użytkownicy neurofonów są naprawdę...Data dostępności:
Data publikacji:
Powidoki codzienności. Obyczajowość Polaków na progu XXI wieku – ebook
Roch Sulima
„Powidoki codzienności. Obyczajowość Polaków na progu XXI wieku” to książka nawiązująca do wydanej w 2000 roku „Antropologii codzienności” Dziś znika, szczególnie wśród młodszych pokoleń Polaków, udręka szarej codzienności, której kultura popularna nadaje powab czegoś niecodziennego, pożądanego świata spełnień, a nie elementarnych, surowych konieczności. Codzienność jest modna, zostaje zauważana w...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół na rynku. Eseje pastoralne – ebook
Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak szukać i znajdować Wolę Bożą? – audiobook
Józef Augustyn
"Jak szukać i znajdować wolę Bożą?" to poważne postawienie zagadnienia istotnego w życiu duchowym, a nie jedynie tania reklama. Józef Augustyn SJ w swoich rozważaniach ukazuje konsekwentnie, że szukanie i pełnienie woli Bożej łączy się z zaangażowaniem, trudem i duchowym zmaganiem. Jest to jednak trud celowy. Istota woli Bożej to nasze uczestnictwo w nieskończonej miłości Boga, która jest źródłem...Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: