Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklama

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Reklama e-commerce w social mediach – ebook

    Wirginia Jurgielewicz  

    Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,60 zł 70,67 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook

    Agnieszka Malarewicz  

    Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,76 zł 70,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,76 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Woźniakowski  

    Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook

    Joanna Wiszniewska  

    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki – ebook

    Leszek J. Jasiński  

    Sektor wiedzy (informatyka, telekomunikacja, usługi profesjonalne, sfera B+R, a niekiedy finanse i reklama) dostarcza zaawansowaną informację podmiotom gospodarczym. Publikacja analizuje jego rolę w gospodarce. Przedstawia argumenty wskazujące na wpływ tego sektora na wzrost gospodarczy. Oddziaływanie to nie przekłada się bezpośrednio na rozwój w gospodarce i najczęściej nie uzewnętrznia się w formach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,28 zł 49,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,28 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Język reklamy. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jakość i marketing usług medycznych – ebook

    Katarzyna Krot  

    Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,95 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA