Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowych

Liczba pozycji: 86
  • CENA NEXTO

    Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

    Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Hipoalergiczni 2018 nr 15_08 – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Jakże trudno nam podjąć czasem pierwszy krok… ten, który jest cięższy niż lokomotywa. Zdarza się, że nie starcza nam siły, żeby nią poruszyć. Co więc zrobić, by ją zdobyć? Dobrą strategią jest przygotować pra-krok. Czym jest taki krok? Może to być pożywna misa warzywnej zupy lub porcja owsianki z kaszą jaglaną, orzechami, cynamonem i nasionami. Wolna od pestycydów, z dawnych nasion, z nierafinowanym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,25 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    LeBron S.A. Sportowiec wart miliard dolarów – ebook

    Brian Windhorst  

    Dorastał, nie mając nic, a mimo to jako nastolatek odrzucił leżący na stole kontrakt reklamowy wart 100 milionów dolarów. Będąc świeżo upieczonym absolwentem szkoły średniej, trzymał w szachu trzech gigantów: Nike, Adidasa i Reeboka, pokazując, że jego talent do biznesu jest równie wielki, jak do koszykówki. Imponował swoim podejściem do zawierania umów marketingowych, poza kwestiami finansowymi kierując...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Retoryka i wartości – ebook

    Agnieszka Budzyńska-Daca   Ewa Modrzejewska  

    Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich), - w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy), - w przemówieniach motywacyjnych (TEDx), - w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy), -...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,45 zł 20,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II – ebook

    Przemysław Kusztelak  

    Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,90 zł 71,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys – ebook

    Anna Skowronek-Mielczarek  

    Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych. Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 55,80 zł 62,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebook

    Irena Bach-Dąbrowska  

    Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Robert Stępowski  

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,19 zł 32,43 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Od eksportu do innowacji. Uczenie się przez eksport polskich przedsiębiorstw – ebook

    Ewa Mińska-Struzik  

    Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję uczenia się przez eksport (learning by exporting). Tytułowe uczenie się dotyczy przedsiębiorstw, które wchodząc w interakcje z podmiotami rynku zagranicznego, stają przed koniecznością wdrożenia innowacji. Spełnianie innych niż krajowe standardów jakościowych, skutkujące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,41 zł 42,68 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,41 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań – ebook

    Joanna Łodziana-Grabowska   Jan W. Wiktor  

    Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury. Zawartość opracowania obejmuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 86

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA