Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing w polsce

Liczba pozycji: 49
  • CENA NEXTO

    Marketing w turystyce. Wydanie III – ebook

    Tadeusz Chudoba  

    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing w szkolnictwie – ebook

    Hanna Hall  

    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing bankowy – ebook

    Małgorzata Kolasa  

    Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polski­mi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania: - Jakie trendy w zakresie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,20 zł 48,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 – ebook

    Monika Boguszewicz-Kreft   Małgorzata Rozkwitalska  

    W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych za­interesowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 57,60 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Innowacje w zarządzaniu – ebook

    Regina Lenart-Gansiniec  

    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 88,20 zł 98,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    FIFA Manager 06 - poradnik do gry – ebook

    Adam "eJay" Kaczmarek  

    Poradnik do gry Fifa Manager 06 zawiera wiele cennych informacji odnośnie zarządzania drużyną od strony marketingowej jak i taktyczno-szkoleniowej. Został on podzielony na rozdziały, aby przejrzyście wyjaśnić wszelkie niuanse rządzące rozgrywką. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -[Początki] Wybór kariery -[Początki] Sponsoring -[Początki] Obóz treningowy -[Marketing] Sprzedaż pamiątek, reklamy -[Marketing]...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,11 zł 7,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie w opiece zdrowotnej. Nowe wyzwania – ebook

    Marcin Kautsch  

    Książka w przystępny sposób przedstawia złożoną rzeczywistość ochrony zdrowia. Podaje sposoby rozwiązywania problemów organizacyjnych ochrony zdrowia, opisuje istotne elementy składające się na organizację ochrony zdrowia oraz wskazuje różnorodne przykłady narzędzi zarządczych. W publikacji zaprezentowano m.in.: system ochrony zdrowia oraz instytucje funkcjonujące w jego ramach; charakterystykę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,38 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook

    Robert Duda  

    Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,90 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka – ebook

    Urszula Religioni  

    W publikacji kompleksowo omówiono problematykę gospodarowania lekiem w podmiotach leczniczych począwszy od zamówienia leków aż do ich podania pacjentom ze szczególnym uwzględnieniem metod optymalizujących ten proces. Zawarto w niej m.in.: praktyczne wskazówki dotyczące poprawy efektywności zarządzania lekiem, przykładowe formularze niezbędne w procesie szpitalnej gospodarki lekiem, przykłady rozwiązań...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,70 zł 67,44 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook

    Joanna Wiszniewska  

    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA