Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing bankowy – ebook

CENA NEXTO

Małgorzata Kolasa  

17.09.2020

01.01.2008

polski

156

CeDeWu

978-83-7941-395-9

  • PDF

Opis

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polski­mi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
- Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
- Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
- Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
- Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
- Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
- Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
- Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

Marketing bankowy - ebook

43,20 zł 48,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,20 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

28,80 zł 48,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,20 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!