Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

internetowe

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Woźniakowski  

    Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook

    Marzena Feldy  

    Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ma Huateng i Tencent. Biznesowa i życiowa biografia – ebook

    Leng Hu  

    Wzrost gospodarczy i wpływy Chin były jednym z najbardziej znaczących wydarzeń w gospodarce światowej w ostatnich czasach. Siłą napędową tej ekspansji byli prywatni przedsiębiorcy i chińskie firmy, z których niektóre dosłownie zredefiniowały krajobraz gospodarczy i biznesowy, zarówno w Chinach, jak i poza nimi. Ma Huateng (Pony Ma) jest jednym z takich przedsiębiorców. W 1998 r. był współzałożycielem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Handel w Internecie - skutki rozliczeń VAT – ebook

    praca zbiorowa  

    Obecnie bardzo często sprzedawcy posiadający tradycyjne sklepy mają również sklepy internetowe. Sposób rozliczania transakcji internetowych różni się od rozliczania tradycyjnych transakcji. W Internecie sprzedają towary również osoby, które nie mają zarejestrowanej działalności gospodarczej. Nie oznacza to, że są zwolnione z rozliczania VAT. Publikacja kompleksowo omawia problemy związane z rozliczeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki – ebook

    Teresa Słaby   Daria Bazydło-Egier  

    Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym – ebook

    Justyna Matysiewicz   Sławomir Smyczek  

    Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rozbłysk - lesbijskie opowiadanie erotyczne – audiobook
    CENA NEXTO

    Rozbłysk - lesbijskie opowiadanie erotyczne – audiobook

    Victoria Październy  

    „Z przygryzioną wargą odpisuję jej, że tak. Tak, jestem mokra, gdy zaczyna opowiadać mi o swoich seksualnych fantazjach. Ze zdziwieniem odkrywam, że się podniecam, wyobrażając sobie, jak zaciska palce na moim gardle. Kładę własną dłoń na bladej skórze. Przełykam niepewnie ślinę, wyobrażając sobie, że to jej mocne dłonie właśnie tam leżą. Pragnę, aby pozwoliła mi się dotknąć. Chcę, aby powiedziała,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,19 zł 7,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

    Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Instrumenty płatnicze – ebook

    Michał Grabowski  

    W książce „Instrumenty płatnicze" autor kompleksowo opisuje prawne aspekty instrumentów płatniczych - pojęcia wprowadzonego do polskiego syste­mu prawa w uchwalonej 19 sierpnia 2011 r. ustawie o usługach płatniczych. Analizie poddaje używanie pojęcia instrumentów płatniczych w naukach ekonomicznych oraz prawnych, jak również jego implementację w prawie niemieckim, brytyjskim i austriackim. W książce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,40 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook

    David Meerman Scott  

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,91 zł 79,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA