Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook

CENA NEXTO

David Meerman Scott  

29.04.2022

29.04.2022

polski

504

MT Biznes

978-83-823-1183-9

  • EPUB
  • MOBI

Opis

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? 

Książka, którą trzymasz w ręku, pozwoli Ci być na bieżąco ze skutecznymi narzędziami marketingu cyfrowego. Da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

 

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

  • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
  • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
  • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
  • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
  • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
  • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
  • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

71,91 zł 79,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,90 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

47,94 zł 79,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,90 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!