Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

relations

Liczba pozycji: 138
  • CENA NEXTO

    Public Relations w bankach wirtualnych – ebook

    Michał Macierzyński  

    Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu – ebook

    Mira Poręba  

    Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej. dr Monika...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,80 zł 37,56 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook

    Jacek Barlik  

    Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Commercial relations between Arabs and Slavs – ebook

    Ahmad Nazmi  

    Napisana po angielsku monografia dotyczy stosunków słowiańsko-arabskich w najwcześniejszym okresie (IX-XI w.). Autor wykorzystuje mało zbadane źródła muzułmańskie, arabski i perskie. A monograph dealing with the trade relations between the Slav World and the Arabs. The reader is confronted with a mass of information on the middlemen of trade and commodities, which were exchanged.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,85 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Woźniakowski  

    Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny a public relations – ebook

    Wojciech Jabłoński  

    Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO

    Public relations a demokracja – ebook

    Teresa Święćkowska  

    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    International Law in the Relations of Ukraine and the Russian Federation – ebook

    Oleksandr Zadorozhnii  

    The monograph is the first in the Ukrainian science of international law comprehensive study of trends and problems of application of international law in the Ukrainian-Russian interstate relations throughout the period of their existence. The monograph offers an analysis of key features, issues, trends and patterns of transformation of international legal interaction between Ukraine and Russia at...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,82 zł 19,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Public relations szkół wyższych – ebook

    Michał Kaczmarczyk  

    Mimo że XXI wiek powszechnie określany jest mianem „wieku wiedzy”, owa wiedza coraz częściej traci dziś swój tradycyjny, nobliwy charakter, z właściwego sobie poziomu świętości schodzi na poziom rynku, staje się przedmiotem wymiany, a jej zdobywanie traktowane jest w kategoriach usługi.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,78 zł 66,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość – ebook

    Wojciech Budzyński  

    PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 138

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA