ekonomia, biznes, finanse
Liczba pozycji: 203
Doskonalenie jakości w bankach – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Zachowania gospodarstw domowych na rynku usług finansowych w warunkach zmiennej koniunktury – ebook
Józef Garczarczyk Marek Mocek Robert Skikiewicz
„Książka jest bardzo interesująca zarówno pod względem poznawczym, jak i aplikacyjnym; przynosi wiele ważnych informacji przydatnych do określenia strategii rozwoju instytucji bankowych i ubezpieczeniowych [...]. Ma charakter interdyscyplinarny, aspekty ekonomiczne splatają się z aspektami marketingowymi [...].Ciekawym elementem jest wplecenie do segmentacji kontekstu behawioralnego (poziom optymizmu...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynki finansowe, inwestycje i finanse. Aktualne problemy. PN WSB Tom 52 – ebook
Renata Gmińska
Zmiany we współczesnym świecie spowodowane m. in. globalizacją i rosnąca konkurencją wywołują również zmiany w sferze gospodarki. W związku z tym rynki finansowe, w tym sektor bankowy oraz ubezpieczeniowy, ulegają ciągłym przeobrażeniom. Nieustanne zmiany warunków ekonomicznych są bodźcem dla instytucji finansowych do ekspansji i rozwoju. Stanowią one również bodziec do rozwoju badań i analiz naukowych....Data dostępności:
Data publikacji: