Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy – ebook

CENA NEXTO

Opracowanie zbiorowe  

20.02.2021

01.01.2002

polski

23

CeDeWu

978-83-7941-001-9

  • PDF

Opis

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości.
Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera również zupełnie nowe, o charakterze empi­rycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę wyników badań zrealizowanych w bankach oraz omawiające statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych.
prof. Józef Garczarczyk

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy - ebook

3,83 zł 4,26 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

2,56 zł 4,26 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!