consumer
Liczba pozycji: 13
Consumer behavior on international market – ebook
Sławomir Smyczek
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the...Data dostępności:
Data publikacji:
Consumer Protection Law in Poland from the Perspective of EU Law – ebook
Opracowanie zbiorowe
The monograph focuses on current issues and refers to the latest EU directives and Polish law on consumer protection. The Authors provide legal analyses not only of system-wide issues, but also examine specific legal acts and regulatory approaches currently in force in markets of foremost concern to consumers, i.e. foodstuffs, tourism services, and financial services. As a result, the reader has an...Data dostępności:
Data publikacji:
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Pośrednictwo kredytowe w Polsce - podręcznik dla praktyków – ebook
Eugeniusz Gostomski Marta Penczar Błażej Lepczyński Adam Barembruch
Biblioteka Kongresu Consumer Finance jest cyklem wydawniczym Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce - Związku Pracodawców, reprezentującej przedsiębiorstwa z różnych obszarów biznesu rynku konsumenckiego. Jest jednym z istotnych przejawów aktywności samorządowej KPF, obejmującej całe spektrum zagadnień i problemów, z jakimi mamy do czynienia w bankowości, pośrednictwie finansowym, zarządzaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Europejski 2020/4 – ebook
Konstanty Adam Wojtaszczyk
W numerze poruszone zostały zagadnienia tak różnorodne, jak bezpieczeństwo i strategiczna autonomia kosmiczna dla UE czy kultura polityczna i zachowania wyborcze na Bałkanach. Teoretyczna część tego zeszytu zaczyna się od rozważań dotyczących soft power: ram teoretycznych tego zjawiska i jego podstaw politycznych. W kolejnych działach tematycznych kwartalnika dużo uwagi poświęcono kwestiom ochrony...Data dostępności:
Data publikacji:
Blockchain jako innowacja systemowa – ebook
Włodzimierz Szpringer
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume II. Legal Aspects of FinTech – ebook
Elisabetta Bani Beata Pachuca-Smulska Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Monografia traktuje o wykorzystywaniu nowych technologii informatycznych na potrzeby rynku finansowego. Zagadnienie to omawiane jest z perspektywy prawnej oraz ekonomicznej, w oparciu o przepisy krajowe oraz europejskie. Analizie poddano najważniejsze problemy prawne jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii, jak również potencjalne zagrożenia oraz ewentualne nadużycia, które mogą mieć miejsce...Data dostępności:
Data publikacji:
Podatki w branży FMCG i e-commerce – ebook
Sławomir Łuczak Ewelina Całczyńska Stanisław Gordziałkowski Karolina Gotfryd Martyna Smolińska
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby...Data dostępności:
Data publikacji:
Pośrednictwo kredytowe w Polsce – ebook
Krzysztof Waliszewski
Książka „Pośrednictwo kredytowe w Polsce" wypełnia istniejącą lukę na rynku wydawniczym w zakresie tematyki niebankowych instytucji finansowych i jest pierwszą publikacją w Polsce tak kompleksowo traktującą o pośrednikach kredytowych od momentu ich powstania na początku lat 90. XX w. Autor w głównej mierze skupia się na praktyce funkcjonowania dynamicznie rozwijającego się rynku consumer finance i...Data dostępności:
Data publikacji:
Społeczna odpowiedzialność banków. Między ochroną konsumenta a osłoną socjalną – ebook
Włodzimierz Szpringer
Książka odpowiada potrzebie stworzenia nowej definicji roli banków i parabanków w "społeczeństwie kredytowym". Zasady sztuki bankowej nie pozwalają udzielać pożyczek każdemu "na życzenie", co powoduje ogromne konflikty i spory. Dostawcy usług consumer finance , poszerzając swoją działalność na nowe segmenty rynku, są oskarżani o "drapieżne pożyczanie" - sprzedaż drogich usług konsumentom, co wpędza...Data dostępności:
Data publikacji: