consumer
Liczba pozycji: 2
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume II. Legal Aspects of FinTech – ebook
Elisabetta Bani Beata Pachuca-Smulska Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Monografia traktuje o wykorzystywaniu nowych technologii informatycznych na potrzeby rynku finansowego. Zagadnienie to omawiane jest z perspektywy prawnej oraz ekonomicznej, w oparciu o przepisy krajowe oraz europejskie. Analizie poddano najważniejsze problemy prawne jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii, jak również potencjalne zagrożenia oraz ewentualne nadużycia, które mogą mieć miejsce...Data dostępności:
Data publikacji: