Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zasobami ludzkimi

Liczba pozycji: 79
  • CENA NEXTO

    Zasobowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce – ebook

    Anna Skowronek-Mielczarek  

    Zarządzanie przedsiębiorstwem determinowane jest wieloma czynnikami pochodzącymi z otoczenia, jak i związanymi z wewnętrznymi procesami i za­sobami. W niniejszej monografii skoncentrowano uwagę na związkach uwarunkowań zasobowych z rozwojem współczesnego przedsiębiorstwa. Przyjęto założenie, iż sprawne i efektywne wykorzystanie zasobów, tak by rosła konkurencyjność przedsiębiorstwa, wymaga szybkiego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,90 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Motywowanie w przedsiębiorstwie – ebook

    Zdzisław Jasiński  

    Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania odpowiednie do ich kwalifikacji i umiejętności. To jednak nie wystarczy. Swoim działaniem powinien także wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez niego ich zachowania i postawy. Sukces zależy tu od tego, czy zna mechanizmy motywowania, jakie posiada...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 50,81 zł 56,46 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,46 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie pracą – ebook

    Zdziasław Jasiński  

    Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań (zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze), stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w nim ludzi, tak zaplanować ich działania, aby realizacja tego procesu była możliwa przy najmniejszych nakładach środków rzeczowych i pracy żywej (cele ekonomiczne) oraz zaspokoiła oczekiwania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 50,81 zł 56,46 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Personel Plus – e-wydanie – 12/2022

    „Personel Plus” to czołowy miesięcznik branży HR. Skierowany do dyrektorów i specjalistów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką z zakresu HRM-u, prawa pracy, zarządzania i coachingu. Magazyn co miesiąc trafia na biurka osób odpowiedzialnych za strategię i planowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w największych korporacjach w Polsce. Czytając...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,65 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,65 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie – ebook

    Stanisława Borkowska  

    Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie to najnowsza publikacja prof. Stanisławy Borkowskiej, będącej autorytetem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. W książce w kompleksowy sposób omówiono proces tworzenia systemów wynagrodzeń oraz metody zarządzania nimi. Czytelnik dowie się, jak tworzyć takie systemy, aby były spójne ze strategią firmy, jej strukturą i kulturą organizacyjną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,38 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dekalog +1 po-prawnego kierowania – ebook

    Waldemar Stelmach Romuald Romański  

    We wstępach do książek autorzy zwykle piszą jakiż to ona ma charakter. My nazwalibyśmy swoją podręcznikiem dla osób niezbyt lubiących stereotypy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dwugłos: wykładowcy zarządzania zasobami ludzkimi i prawnika. Mamy nadzieję, że spojrzenie na kierowanie ludźmi w procesie pracy przez dwóch tak odmiennych specjalistów wzbogaci każdy prezentowany temat. Z tego już wynika, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,76 zł 35,29 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook

    Katarzyna Wojtaszczyk  

    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami – ebook

    Anna Krasnova  

    Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie nie pracują. W obecnych czasach deficytów personalnych spowodowanych względami demograficznymi, ekonomicznymi oraz społecznymi problematyka ta jest niezmiernie aktualna, gdyż pracodawcy faktycznie walczą o pracowników,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Przestępstwa i wykroczenia związane z zatrudnieniem. Komentarz – ebook

    Damian Tokarczyk  

    Książka stanowi przekrojowy komentarz do wszystkich przepisów stanowiących przestępstwa i wykroczenia związane z zatrudnianiem pracowników, kształtowaniem stosunku pracy, regulacją zbiorowych stosunków pracy. W publikacji uwzględniono wszystkie znane Autorowi ustawy przewidujące odpowiedzialność za przestępstwa i wykroczenia pracownicze. Zaprezentowano najważniejsze instytucje prawa karnego i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 99,00 zł 110,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 79

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA