wyzszych
Liczba pozycji: 52
Innowacje i konkurencyjność – ebook
Władysław Świtalski
W książce autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik współpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniający przedsiębiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje też nowe podejście do analizy mechanizmów innowacji i postuluje potrzebę zastosowania nowych zasad modelowania...Data dostępności:
Data publikacji:
ANGIELSKI raz a dobrze. Intensywny kurs w 30 lekcjach – audio kurs + ebook
Iwona Więckowska
Kurs oferuje: Język konwersacyjny, żywe dialogi, współczesne słownictwo. Nagrania dialogów i słownictwa w formacie mp3. Rozmowy o internecie, biznesie, kartach kredytowych, SMS-ach... Ciekawostki i aktualne informacje praktyczne. Słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie, ćwiczenia, rozumienie ze słuchu. Uwzględnienie realiów po przystąpieniu Polski do U.E. Nowoczesną metodykę. Dostosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marketingiem – ebook
Zdzisław Knecht
Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej....Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w szkolnictwie – ebook
Hanna Hall
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...Data dostępności:
Data publikacji:
Era prosumenta 2.0 – ebook
Bill Quain
Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione. Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: Czy twój ulubiony sklep...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie. Nowe otwarcie – ebook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Czy liberalizm umarł? – ebook
Jan Tokarski
Liberalizm potrzebuje dziś nowego credo . Trzeba sięgnąć do dawnych i współczesnych mistrzów myślenia i przezwyciężyć kryzys wyobraźni politycznej. W 1989 roku Zachód tryumfował, a wszystkie narody miały nawrócić się na demokrację i wolny rynek. Niewiele zostało z tamtego optymizmu. Rosnące w potęgę Chiny, agresywna Rosja i populizm pleniący się w wielu krajach osłabiły wiarę w demokrację, a kryzys...Data dostępności:
Data publikacji:
Bezpieczeństwo ekonomiczne - casus państw regionu Morza Bałtyckiego w latach 2005-2015 – ebook
Józef Zawadzki Jarosław Ziętarski
W publikacji przedstawiono autorski model oceny bezpieczeństwa ekonomicznego państwa. Moim zdaniem Autorzy wyprowadzili bardzo interesujące wnioski dotyczące bezpieczeństwa ekonomicznego, a sformułowana opinia upoważnia mnie do rekomendacji przyjęcia prezentowanej monografii i publikacji, jako bardzo istotnie wartościowego zarówno od strony naukowej, jak również aplikacyjnej dla wszystkich związanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej. Wymiar krajowy i międzynarodowy – ebook
Ewelina Zarzycka
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, generująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz większego znaczenia. Publikacja jest pierwszą w polskim piśmiennictwie pozycją, w której zaprezentowano tendencje rozwoju i funkcjonowania zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej/controllingu w przedsiębiorstwach...Data dostępności:
Data publikacji: