wyzszych
Liczba pozycji: 51
Gentleman. Podręcznik dla klas wyższych – audiobook
Adam Granville
Zbiór esejów na temat męskiego stylu, ubranych elegancko w formę „podręcznika dla klas wyższych”. To pierwsze na polskim rynku tak obszerne i kompetentne opracowanie, w którym autor niezwykle fachowo i błyskotliwie omawia aspekty bycia dżentelmenem doskonałym, krążąc swobodnie pomiędzy kwestiami mody odzieżowej, heraldyki, funkcjonowania rezydencji, doboru alkoholi, a nawet muzyki, leksykografii...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacje i konkurencyjność – ebook
Władysław Świtalski
W książce autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik współpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniający przedsiębiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje też nowe podejście do analizy mechanizmów innowacji i postuluje potrzebę zastosowania nowych zasad modelowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marketingiem – ebook
Zdzisław Knecht
Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej....Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w szkolnictwie – ebook
Hanna Hall
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...Data dostępności:
Data publikacji:
Era prosumenta 2.0 – ebook
Bill Quain
Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione. Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: Czy twój ulubiony sklep...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie. Nowe otwarcie – ebook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider w stylu GROM – audiobook
Marian Ślimak Ryszard Wasilewski
To książka inspirowana prawdziwymi wydarzeniami, doświadczeniem zdobytym na polu walki oraz szkoleniami GROM-u i NAVY SEALs. Jak wykorzystać sekrety i tajemnice planowania operacji bojowych sił specjalnych w biznesie? Autorzy to nie tylko byli żołnierze GROM-u, ale także osoby, które prowadzą już własne biznesy oparte na amerykańskim bojowym know-how. Praktyczne działania popierają uzyskanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja Emocjonalna. Zarządzanie Emocjami. Naszymi lękami stwarzamy to, czego się boimy – audiobook
Renata Zarzycka
Inteligencja Emocjonalna. Zarządzanie Emocjami. Naszymi lękami stwarzamy to, czego się boimy. Seria: Mindfulness - trening uważności. cz. 6. Czy wiesz, że kiedy jesteśmy zestresowani, obniża się poziom naszej inteligencji i świadomej percepcji? W tym czasie tracimy kontakt z logicznym myśleniem i często wchodzimy w świat wyimaginowanego strachu o tym, co może się stać za chwilę oraz jak straszna...Data dostępności:
Data publikacji:
Czy liberalizm umarł? – ebook
Jan Tokarski
Liberalizm potrzebuje dziś nowego credo . Trzeba sięgnąć do dawnych i współczesnych mistrzów myślenia i przezwyciężyć kryzys wyobraźni politycznej. W 1989 roku Zachód tryumfował, a wszystkie narody miały nawrócić się na demokrację i wolny rynek. Niewiele zostało z tamtego optymizmu. Rosnące w potęgę Chiny, agresywna Rosja i populizm pleniący się w wielu krajach osłabiły wiarę w demokrację, a kryzys...Data dostępności:
Data publikacji:
Bezpieczeństwo ekonomiczne - casus państw regionu Morza Bałtyckiego w latach 2005-2015 – ebook
Józef Zawadzki Jarosław Ziętarski
W publikacji przedstawiono autorski model oceny bezpieczeństwa ekonomicznego państwa. Moim zdaniem Autorzy wyprowadzili bardzo interesujące wnioski dotyczące bezpieczeństwa ekonomicznego, a sformułowana opinia upoważnia mnie do rekomendacji przyjęcia prezentowanej monografii i publikacji, jako bardzo istotnie wartościowego zarówno od strony naukowej, jak również aplikacyjnej dla wszystkich związanych...Data dostępności:
Data publikacji: