tech
Liczba pozycji: 11
KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika – ebook
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ostatni TECH-MAG. Exodus – ebook
Patryk Romanowski
Możesz uciekać bardzo długo i daleko, ale przed swoim przeznaczeniem ukryć się nie zdołasz. Drake, młody mag z Zakonu Ognia, wkrótce będzie mógł się przekonać na własnej skórze, że im większą władzą dysponujemy, z tym większą odpowiedzialnością przyjdzie się nam mierzyć. Nad Shyo nadciągają bowiem czarne chmury, niesione porywistym wiatrem zmian. Doświadczony król zmarł, a pomiędzy jego synami...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nasz wszystkich – ebook
Rana Foroohar
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprawa Jontona – ebook
Tomasz Dziedzic
Przyszłość. Świat, jaki znamy, od dawna nie istnieje. Społeczność zamknięta została pod potężną Kopułą 144. Pozbawiona znacznej części historii, wiedzy i osiągnięć technologicznych swoich przodków, rozwinęła własny obraz społeczeństwa i kultury. Nie ma zwierząt ani roślin, są tylko ludzie i drożdże, z których produkuje się niemal wszystko. I jest jeszcze Tech - superkomputer wymyślony po to, by nad...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach – ebook
Piotr Prokopowicz
W książce omówiono kluczowe aspekty procesu naboru kandydatów do organizacji. Czytelnik zostaje wprowadzony w tematykę psychologii rekrutacji i selekcji, mając okazję zgłębić m.in. problematykę analizy pracy, pomiaru efektywności czy miejsca psychometrii w naborze kandydatów, w oparciu o najnowsze międzynarodowe badania naukowe z tej dziedziny. Szczególną uwagę poświęcono badaniu zachowania ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook
Filip Sobel
Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie – ebook
Robert Murphy
"Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie " Roberta Murphy’ego to zwięzła książka łącząca w sobie trzy cechy, które sprawiają, że jest to niezbędna lektura dla każdego sympatyka wolnego rynku, jak i dla wszystkich, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę o funkcjonowaniu gospodarki. Po pierwsze, książka kompetentnie przedstawia podstawowe prawa rządzące gospodarką i pozwala zrozumieć funkcjonowanie...Data dostępności:
Data publikacji: