Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

sprzedaz, marketing, biznes ebook

Liczba pozycji: 20
  • BestsellerCENA NEXTO

    Własna firma krok po kroku – ebook

    Grzegorz Krzemień  

    Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook

    Filip Sobel  

    Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż – ebook

    Dorota Bednarska-Olejniczak  

    Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowa­dzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    LinkedIn w praktyce – ebook

    Angelika Chimkowska  

    Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,72 zł 45,24 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,72 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Indywidualny program MBA – ebook

    Josh Kaufman  

    Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,91 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook

    Robert Duda  

    Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,00 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz – ebook
    NowośćCENA NEXTO

    Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz – ebook

    Eliza Anna Galon  

    Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 20

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA