social
Liczba pozycji: 9
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
On Liberty – ebook
John Stuart Mill
Readers are invited to a book by an outstanding English philosopher, psychologist, sociologist and economist John Stuart Mill, which explores the problem of civil liberty of the individual. According to the author himself, the subject of the work is „not the so-called free will”, namely civil, or social, freedom, that is, „the properties and limits of that power, by the power of which society fully...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Robert Stępowski
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Planning and Management in Eco-cities – ebook
Stanisław Łobejko Anna Stankowska Mariusz Zabielski
The concept of eco-city planning is different from traditional planning models. The difference lies in the emphasis on ecological principles in the designing process. An eco-city and green community model planning help local communities understand how to improve the quality of life of their inhabitants. The implementation of eco-city planning allows to plan sustainable city functioning as "interconnected...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski Discover Great Britain – audiokurs + ebook
EDGARD
Audio Kurs Angielski Discover Great Britain dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych Prawie wszystko, co musisz wiedzieć o Wielkiej Brytanii! Seria Discover to wyjątkowe kompendium wiedzy o Wielkiej Brytanii i USA. Opracowano ją specjalnie z myślą o osobach, które chcą doskonalić rozumienie ze słuchu oraz poznać i poszerzyć słownictwo związane z życiem codziennym, stereotypami, tradycją, polityką...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski na mp3. Konwersacje dla średnio zaawansowanych – audio kurs
Dorota Guzik
Chcesz rozwinąć słownictwo i swobodnie rozmawiać po angielsku w różnych sytuacjach? Ucz się z kursem „Angielski. Konwersacje dla średnio zaawansowanych”, którego głównym celem jest pokonanie „bariery” w mówieniu oraz opanowanie słownictwa pozwalającego na swobodne prowadzenie rozmowy na różne tematy w sytuacjach prywatnych i zawodowych. To efektywna nauka, łatwa i dostępna...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozczarowanie demokracją – ebook
Janusz Reykowski
Nie wszyscy interesują się polityką, ale przecież dotyczy ona każdego. Nie wszyscy też deklarują swoje przywiązanie do takiej czy innej ideologii, lecz każdy z nas – świadomie bądź nie – jakąś ideologię wyznaje. I każdemu zdarza się narzekać na porządki panujące w kraju i na świecie. Zgiełk na arenie politycznej sprawia, że coraz trudniej jest zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. I coraz trudniej...Data dostępności:
Data publikacji:
Making the 21st Century Cities – ebook
Opracowanie zbiorowe
The beginning of the XXI century clearly demonstrates that begins to increase interest in municipal settlement units. This is a new trend, completely the opposite to the deglomeracion processes that accompanied the socio-economic development in the second half of the of the twentieth century. The increased interest in cities has its many factors, where the first place it should be noted technical and...Data dostępności:
Data publikacji:
Odwaga w przywództwie – ebook
Brene Brown
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...Data dostępności:
Data publikacji: