pracowac
Liczba pozycji: 585
Tygiel przemiany energii - dla związków i relacji – audiobook + ebook
Paweł R. Stań
Tygiel przemiany energii dla związków i relacji jest odmianą Tygla przemiany energii zorientowaną na cele związane z relacjami międzyludzkimi. To ćwiczenie dla tych wszystkich, którzy są w trakcie lub planują nawiązać kontakt z najlepszymi dla siebie osobami, partnerami czy współpracownikami. Do stworzenia Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach...Data dostępności:
Data publikacji:
Planer wymarzonego życia. Ebook. Workbook. Planer – ebook
Dagmara Jankowska
Planer wymarzonego życia (+ workbook + planer - szablony) Niezbędny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć swoje cele i zrealizować marzenia. To praktyczne wskazówki, narzędzia i gotowe strategie. Dzięki nim stworzysz spersonalizowany plan działania, który doprowadzi Cię do realizacji Twoich celów. Ta książka to połączenie wiedzy (ebook), z ćwiczeniami (workbook) i planerem (szablony...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook
Renata Zarzycka
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalejdoskop 04/2021 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Temat numeru: Ciało w ruchu. U tancerzy rozwijają się cechy, których w podobnym nasileniu nie mają nawet sportowcy. Choreografia stała się narzędziem, z którego korzystać można także poza tańcem. Z kolei w sztukach plastycznych, jak twierdzi Dominik Woźniak, najważniejsza jest prostota formy – przekaz powinien być na tyle bezpośredni, by móc wyrazić odpowiednie emocje. A piosenka, według Andrzeja Poniedzielskiego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: