pozytywne myśli
Liczba pozycji: 2
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiarygodność akademicka w edukacyjnych praktykach – ebook
Jacek Piekarski Danuta Urbaniak-Zając
W prezentowanej publikacji autorzy spoglądają w przeszłość uniwersytetu, by zadać również pytania o współczesny sens podejmowanych wcześniej zobowiązań i sposób wywiązywania się z nich. Zajmują się kwestią różnic dyscyplinarnego podejścia do rzeczywistości i postulują, by różnice te traktować jako drugoplanowe wobec wagi wspólnego zadania, jakim jest pomyślne kształcenie-wychowanie. Proponują „wspólnotę...Data dostępności:
Data publikacji: