polowe
Liczba pozycji: 4
Wypowiadamy warunki pracy i płacy - na co uważać? (m.in. przyczyna, odprawa) – ebook
Łukasz Pisarczyk
W przypadku, gdy pracownik otrzyma wypowiedzenie zmieniające warunki pracy i płacy ma czas do połowy okresu wypowiedzenia na ewentualne odrzucenie nowych warunków. Ale jak liczyć połowę okresu wypowiedzenia? Jak prawidłowo zmieniać warunki zatrudnienia? Na co przy okazji uważać? Czy trzeba wypłacać odprawę, gdy pracownik odrzuci nowe warunki? Sprawdź.Data dostępności:
Data publikacji:
Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook
Liz Wiseman
Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...Data dostępności:
Data publikacji:
Etykieta dyplomatyczna z elementami protokółu i ceremoniałów – ebook
Julian Sutor
Julian Sutor doktor habilitowany nauk prawnych, ambasador tytularny, ponad pół wieku przepracował w polskiej dyplomacji, z tego połowę czasu na placówkach dyplomatycznych. Z ramienia MSZ uczestniczył w wielu negocjacjach i konferencjach międzynarodowych. Łączył pracę zawodową z dydaktyczną i publicystyczną, wykładając na wyższych uczelniach i w instytucjach rządowych oraz pisząc podręczniki akademickie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: