Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

medialne

Liczba pozycji: 2
  • PROMOCJA

    Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman – ebook

    Agnieszka Ogonowska  

    W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 6,05 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Plejada oszustów. 40 sposobów na nieuczciwe zdobycie pieniędzy – ebook

    Przemysław Słowiński  

    Sylwetki 40 najsłynniejszych kombinatorów, mistyfikatorów, szulerów, fałszerzy, naciągaczy i hackerów. Są wśród nich osoby, które prowadziły przestępczy proceder wyłącznie dla pieniędzy, jak również osoby, które dokonywały oszustw dla kariery i sławy. Autor przedstawia w książce głośne oszustwa naukowe, literackie, komputerowe, medialne, fałszerstwa dokumentów, pieniędzy czy dzieł sztuki. Pokazuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,83 zł 20,92 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,83 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA