medialne
Liczba pozycji: 2
Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman – ebook
Agnieszka Ogonowska
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech...Data dostępności:
Data publikacji:
Plejada oszustów. 40 sposobów na nieuczciwe zdobycie pieniędzy – ebook
Przemysław Słowiński
Sylwetki 40 najsłynniejszych kombinatorów, mistyfikatorów, szulerów, fałszerzy, naciągaczy i hackerów. Są wśród nich osoby, które prowadziły przestępczy proceder wyłącznie dla pieniędzy, jak również osoby, które dokonywały oszustw dla kariery i sławy. Autor przedstawia w książce głośne oszustwa naukowe, literackie, komputerowe, medialne, fałszerstwa dokumentów, pieniędzy czy dzieł sztuki. Pokazuje...Data dostępności:
Data publikacji: