Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman – ebook

CENA NEXTO

Agnieszka Ogonowska  

03.07.2013

01.01.2013

polski

292

Universitas

97883–242–1524–9

  • PDF

Opis

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman - ebook

9,90 zł 11,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

6,60 zł 11,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!