Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

medialne

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO

    Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman – ebook

    Agnieszka Ogonowska  

    W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,05 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Happy Birthday Woody Allen & Keep Going! – ebook

    Dariusz Zawiślak   Karol Wieczorkiewicz  

    W komedii tej niezależni filmowcy obnażają mechanizm indywidualnej ekonomii popędów, kontrolowanej przez koncerny medialne i mniej lub bardziej krwiopijcze kancelarie, albowiem realizują uświęcający środki cel, a mianowicie film. Immanentną zaś siłę sprawczą reprezentują „mecenasi” przemysłu kulturowego spersonifikowani jako sprzedawcy prażonej kukurydzy, która jako przekąska do oglądania dzieła staje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,39 zł 12,65 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,39 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA