Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 34
  • CENA NEXTO

    Skuteczność rozwiązań etycznych dla mediów – ebook

    Katarzyna Lisowska  

    Występują częste sytuacje w rzeczywistości dziennikarskiej, że nie jest łamane prawo, ale dochodzi do naruszania zasad etyki zawodu. Nierzadkie są sytuacje, że występuje trudność w procesie egzekwowania etycznych zasad. Istnieje potrzeba, by współcześnie poruszać elementarne kwestie i przedstawiać je krótko, konkretnie, prostym językiem faktów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,45 zł 6,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,45 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Monitoring wolności mediów w Europie – ebook

    Alicja Jaskiernia  

    Monografia autorstwa Alicji Jaskierni stanowi cenną analizę mechanizmów monitoringu wolności mediów w Europie, prowadzonego przez istotne z punktu widzenia demokratyzacji życia publicznego organizacje regionalne, takie jak Rada Europy, Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie i Unia Europejska, a także podmioty z sektora pozarządowego oraz nowe platformy alertowe, które pojawiły się w internecie....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych – ebook

    Agnieszka Dejnaka  

    „Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,90 zł 61,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Obraz wojny w mediach – ebook

    Natalia Baidetska  

    Media kreują wydarzenia na świecie, do tego dochodzą manipulacje, szczególnie, jeśli sprawy tyczą się polityki. Publikacja zwraca uwagę na przekaz medialny a rzeczywistość wojenną. Demaskuje mechanizmy, które rządzą się światem mediów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 1,28 zł 1,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,28 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook

    Tomasz Reich  

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    W obronie społeczeństwa otwartego – ebook

    George Soros  

    Pasjonująca obrona otwartego społeczeństwa, wolności akademii i mediów, a także praw człowieka. Na ile państwa powinny kontrolować działalność mediów społecznościowych? Co zrobić z rozwojem technologicznym w sferze kontroli obywatelek i obywateli, który w rękach opresyjnych reżimów, może być zagrożeniem dla wolności? Jak należałoby zreformować Unię Europejską, by lepiej służyła jej mieszkankom i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Manipulacje wyborcze – ebook

    Waldemar Wojtasik  

    Dzięki komunikacji sieciowej, big data, psychografii i mikrotargetowaniu behawioralnemu politycy zdobyli nową broń. Na dezinformację, fakty alternatywne czy partyjną agencyzację mediów demokracja nie znajduje skutecznej odpowiedzi. Historia wyborów jest opowieścią o autorytarnych manipulacjach wyborczych. W prezentowanej publikacji przedstawiono ponad 200 sposobów legalnego manipulowania wynikiem wyborów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,09 zł 48,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Złowieni – ebook

    Przemysław Bryła  

    Uzależnienie od gier, mediów społecznościowych czy zakupoholizm – te pułapki czyhają na młodych ludzi. Kamila, Kasia, Piotrek i Wojtek nie są wyjątkiem. Zrozpaczeni rodzice nie widzą dla nich ratunku. Dlatego proszą o pomoc doktora Leopolda. Ten proponuje z pozoru szaloną terapię i wywozi nastolatków w dzicz, bez dostępu do dobrodziejstw cywilizacji. Lecz akcja zaczyna się wymykać spod kontroli… ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,41 zł 14,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,41 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego – ebook

    Jerzy Gołuchowski   Dorota Konieczna   Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak  

    W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 85,50 zł 95,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy – ebook

    Blanka Brzozowska  

    Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzględnieniem perspektywy badań nad mediami i ich rolą w kształtowaniu „nowej wspólnotowości”, którą autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane współcześnie zjawisko przenikania się przestrzeni fizycznych i medialnych, a także śledzi, jak na ich styku powstają nowe formy miejskiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 34

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA