marketingowe
Liczba pozycji: 64
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne – ebook
Grzegorz Karasiewicz
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
Marcin Komor
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook
Jolanta Staszewska Piotr Skorus
Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym – poprzez wyniki badań....Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 – ebook
Monika Boguszewicz-Kreft
Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Przełamując Kłamstwo: Jak Wykrywać Manipulację i Radzić Sobie z Kłamstwamia – ebook
Alan Coleger
Książka omawia zarówno werbalne, jak i niewerbalne sygnały kłamstwa. Przedstawia techniki wykrywania kłamstw oraz strategie radzenia sobie z nimi w życiu codziennym i relacjach interpersonalnych. Książka zagłębia się w etyczne aspekty wykrywania kłamstw oraz analizuje występowanie manipulacji w mediach, polityce i reklamach. Przedstawia chwyty marketingowe i propagandowe wykorzystywane do manipulacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Manipulacja w działaniu: Rozpoznawanie rodzajów i technik – ebook
Alan Coleger
Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, by przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga Prawdy: Odkrywając Kłamstwa – ebook
Alan Coleger
Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, żeby przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...Data dostępności:
Data publikacji: