marketing w praktyce
Liczba pozycji: 47
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook
Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...Data dostępności:
Data publikacji:
Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę – ebook
Peter Klein Nicolai J. Foss
Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę autorstwa Petera G. Kleina i Nicolai’a J. Fossa w unikalny sposób ujmuje zagadnienie przedsiębiorczości i jej roli w funkcjonowaniu firmy. Przedsiębiorczość, zbyt długo zaniedbywana przez ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu, przeżywa w ostatnich dwóch dziesięcioleciach wielki renesans nie tylko w środowiskach akademickich...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing sportowy w dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Łyszczarz Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Joanna Harasymów-Romańczuk Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek Karolina Małysz-Czyż Anna Puławska
Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 – ebook
Marcin Szeląg
Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....Data dostępności:
Data publikacji:
Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 – ebook
Marcin Szeląg
Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: