Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing ebook

Liczba pozycji: 354
  • CENA NEXTO

    Marketing szkoły – ebook

    Jan Fazlagić  

    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna – ebook

    Magdalena Kaźmierczak   Sławomir Zapłata  

    W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Theory of tourism and tourism management – ebook

    Tadeusz Chudoba  

    This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Praktyczny Marketing w Małej Firmie – ebook

    Kornelia Przedworska  

    Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,21 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Budowanie związków z klientami na rynku business to business – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,29 zł 16,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,29 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? – ebook

    Robert Stępowski  

    W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises – ebook

    Kamila Szymańska  

    Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit , które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook

    Robert Stępowski  

    Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 354

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA