Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO

    Projektowanie doświadczeń – ebook

    Igor Gałązkiewicz  

    Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw?   Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,16 zł 65,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,16 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA