marketing
Liczba pozycji: 3
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
FIFA Manager 06 - poradnik do gry – ebook
Adam "eJay" Kaczmarek
Poradnik do gry Fifa Manager 06 zawiera wiele cennych informacji odnośnie zarządzania drużyną od strony marketingowej jak i taktyczno-szkoleniowej. Został on podzielony na rozdziały, aby przejrzyście wyjaśnić wszelkie niuanse rządzące rozgrywką. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -[Początki] Wybór kariery -[Początki] Sponsoring -[Początki] Obóz treningowy -[Marketing] Sprzedaż pamiątek, reklamy -[Marketing]...Data dostępności:
Data publikacji:
RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry – ebook
Łukasz "Dżujo" Kujawa
Poradnik do RollerCoaster Tycoon zawierający objaśnienia opcji i kolejnych okienek, jakże konieczne rady, oraz opisy dostępnych atrakcji i scenariuszy. Szybko przekonacie się, że praca właściciela wesołego miasteczka, to ciężki orzech do zgryzienia. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -Menu -Jak budować? -Porady -Skróty klawiszowe -Strategie rozwoju i budowania -Finanse -Pracownicy i nauka -Marketing -Kampanie...Data dostępności:
Data publikacji: