Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
    CENA NEXTO

    Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook

    Piotr Golczyk  

    Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA