marketing
Liczba pozycji: 2
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook
Renata Zarzycka
Niekiedy w związku partnerskim bądź w relacji rodzinnej, możemy usłyszeć podobne słowa, jak: „Jeśli zrobisz tak jak chcę to pokocham Cię” lub „to może Cię będę kochać nadal” lub „Jeśli zachowasz się kulturalnie podczas czasu separacji i rozwodu, to może zostaniemy nadal przyjaciółmi” , albo „Udowodnij mi, że mnie kochasz” . W takiej relacji wciąż jedna osoba ma ciągłe żądania, roszczenia a druga stara...Data dostępności:
Data publikacji: