marketing
Liczba pozycji: 12
Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – audiobook
Brain Tracy
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook
Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook
Paweł Tkaczyk
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu – audiobook
Morgan Housel
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy...Data dostępności:
Data publikacji:
Haker umysłów – audiobook
Andrzej Batko
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall? Złam kod ludzkiej podświadomości! Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia... oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się NAPRAWDĘ czujesz? Szczere odpowiedzi na trudne pytania, które dadzą ci siłę, by żyć w zgodzie ze sobą – audiobook
Jenna Kutcher
W dzisiejszym chaotycznym świecie możesz czasami mieć poczucie, że nie jesteś już sobą i nawet nie wiesz, jak się czujesz… TAK NAPRAWDĘ. Starasz się wszystko zrównoważyć: rodzinę, pracę, życiowe cele, ale twoje emocje są w rozsypce, a ty nie czujesz się tak pewna siebie i szczęśliwa, jak kiedyś pragnęłaś. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przebudować całe swoje życie i odnaleźć w końcu radość...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedzenie emocjonalne i inne podjadania. Jak poprawić swoje relacje z jedzeniem – audiobook
Joanna Derda Marta Pawłowska
O jedzeniu emocjonalnym. Jedzenie to konieczność ― bez energii, którą nam daje, nie przeżyjemy. Jest jednak czymś znacznie ważniejszym niż tylko naturalnym sposobem na dostarczenie sobie paliwa. Z jedzenia czerpiemy przyjemność, celebrujemy je i potrafimy się nim delektować. Niestety, bywa ono także niebezpieczne ― usidleni przez marketing, ale też przez własne, utrwalane latami złe nawyki żywieniowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyciąganie talentów – audiobook
Mark Miller
Jak poradzić sobie z niedoborem wykwalifikowanych pracowników? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Czy tradycyjne metody pozyskiwania najbardziej utalentowanych pracowników to już przeżytek? Co zrobić, żeby przyciągać talenty jak magnes? O sukcesie organizacji w ostatecznym rozrachunku decydują ludzie - bardziej niż wizja, strategia, marketing, finanse, a nawet technologia. Dlatego właśnie wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Co wybierasz po rozstaniu - żal, gniew i smutek, czy radość i poczucie szczęścia? – audiobook
Renata Zarzycka
Co wybierasz po rozstaniu - żal, gniew i smutek, czy radość i poczucie szczęścia? Pozbądź się "upiorów" przeszłości i z radością witaj każdy nowy dzień. Wybór należy do Ciebie. Weź odpowiedzialność za swoje życie. Tu i teraz skoncentruj umysł na poszukiwaniu pomysłów, rozwiązań na życie, z pozytywną wizją przyszłości i docelowego "slajdu". W audiobooku znajdziesz informacje o tym, iż spotyka nas to,...Data dostępności:
Data publikacji: