marketing
Liczba pozycji: 12
Marketing internetowy – ebook
Łukasz Kępiński Marcin Kordowski Damian Sałkowski Kamil Sztubecki
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook
Artur Maciorowski
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...Data dostępności:
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook
Lechosław Garbarski Magdalena Krzyżanowska
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...Data dostępności:
Data publikacji:
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych – ebook
Wayne L. Winston
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2016 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. To wydanie zawiera ponad 150 problemów z rozwiązaniami, a także rozdział o podstawach modelowania, pozwalając od razu przejść do realnej pracy. Rozwiązuj...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Anatomia sukcesu – ebook
Łukasz Chojnacki
Rewolucyjna książka Złotych Myśli, która w każdej literze, w każdym słowie krzyczy... "Sukces można udowodnić naukowo!" Ta publikacja albo rzuci Twoją szczękę na podłogę, albo już podczas jej czytania brakowało będzie Ci wyczuwalnego tętna. Możesz ją pokochać albo znienawidzić, ale nigdy nie przejdziesz po tej lekturze do zwykłych czynności. "Anatomia Sukcesu" jest wydarzeniem na miarę takich książek...Data dostępności:
Data publikacji:
Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych – ebook
Wayne L. Winston
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem i pokazuje, jak zadawać właściwe pytania i uzyskiwać dokładne, przydatne odpowiedzi. Nowe wydanie, rozszerzone bardziej, niż którekolwiek z poprzednich, obejmuje zagadnienia rozciągające...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Excel 2019. Analiza i modelowanie danych biznesowych – ebook
Wayne L. Winston
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od PowerQuery po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów...Data dostępności:
Data publikacji: