Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 27
  • CENA NEXTO

    Marketing w szkolnictwie – ebook

    Hanna Hall  

    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing szkoły – ebook

    Jan Fazlagić  

    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing Materiały do ćwiczeń – ebook

    Grażyna Rosa  

    Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.   Każdy rozdział składa się: • z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce, • testów sprawdzających...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing doświadczeń w Internecie – ebook

    Agnieszka Kacprzak  

    Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing dla prawników – ebook

    Werner Pepels   Brunhilde Steckler   Ralf B. Abel   Reiner Brockermann   Andrea Dahmen   Frank E. R. Diern   Bernd Ebel   Heinrich Holland   Klaus Huberti   Martin W. Huff   Klaus D. Kapellmann   Wolf Dieter Mangler   Holger Meister   Ulla Meister   Wolfram Meven   Wolfgang Oehme   Marta Szafrańska  

    Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę"...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego – ebook

    Joanna Polańska-Solarz  

    Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Model wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa szpitalnego – ebook

    Magdalena Kludacz-Alessandri  

    Książka przedstawia propozycję modelu wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa stacjonarnego w Polsce. Obejmuje on zarówno zasady ustalania kosztów świadczeń zdrowotnych na poziomie szpitala, jak i rekomendacje w zakresie sposobu wyceny świadczeń zdrowotnych na poziomie centralnym - przez co może stanowić praktyczne narzędzie do gromadzenia, monitorowania kosztów, w szczególności analizy porównawczej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Międzynarodowe standardy bioetyczne. Dokumenty i orzecznictwo – ebook

    Julia Kapelańska-Pręgowska   Tadeusz Jasudowicz   Jakub Czepek  

    Publikacja stanowi obszerny zbiór tłumaczeń dokumentów obejmujący zarówno teksty konwencji międzynarodowych, dokumentów soft law, jak i orzeczeń Europejskiego Trybunału Praw Człowieka dotyczących problematyki ochrony praw człowieka w kontekście rozwoju nauk i technik biomedycznych. Zaprezentowane dokumenty zostały opatrzone komentarzami autorskimi przybliżającymi przedstawiane zagadnienia. W książce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja – ebook

    Andrzej Markowski   Jan Doroszewski   Marek Kulus  

    Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Handel równoległy produktami leczniczymi w prawie unijnym. Granice swobody przepływu towarów na rynku farmaceutycznym – ebook

    Michał Roszak  

    Książka stanowi kompleksowe omówienie problemów prawnych związanych z handlem równoległym produktami leczniczymi. Zjawisko to analizowane jest z punktu widzenia przepisów prawa farmaceutycznego, prawa własności intelektualnej oraz prawa konkurencji. Celem publikacji jest ustalenie granic handlu równoległego na unijnym rynku farmaceutycznym, tak aby jednoznacznie określić, w jakich sytuacjach i pod...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,70 zł 67,44 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 27

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA