Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing

Liczba pozycji: 39
  • CENA NEXTO

    Przyciąganie talentów – ebook

    Mark Miller  

    Jak poradzić sobie z niedoborem wykwalifikowanych pracowników? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Czy tradycyjne metody pozyskiwania najbardziej utalentowanych pracowników to już przeżytek? Co zrobić, żeby przyciągać talenty jak magnes? O sukcesie organizacji w ostatecznym rozrachunku decydują ludzie - bardziej niż wizja, strategia, marketing, finanse, a nawet technologia. Dlatego właśnie wszystkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello – ebook

    Leo Turrini   Piero Ferrari  

    Legendarny twórca Ferrari oczami syna Piera Miał dwie wielkie miłości: piękne kobiety i szybkie samochody. Tajemnice miłosnych podbojów zabrał do grobu. Ale stworzona przez niego marka spod znaku wierzgającego rumaka zachwyciła cały świat, sprawiając, że jej mocy, szybkości i elegancji nie mógł się oprzeć nawet Jan Paweł II. Poznaj niezwykły życiorys Enza Ferrariego, człowieka, który prowadził towarzyskie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Pokolenia – ebook

    Jean M. Twenge  

    We współczesnym świecie żyją przedstawiciele sześciu pokoleń: - cichego pokolenia, urodzeni w latach 1925–1945; - baby boomersów, urodzeni w latach 1946–1964; - pokolenia X, urodzeni w latach 1965–1979; - milenialsów (pokolenia Y), urodzeni a latach 1980–1994; - pokolenia Z, urodzeni w latach 1995–2012; - oraz jeszcze nienazwanych kohort, urodzonych po roku 2012. Mają oni bardzo różne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,91 zł 99,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 – ebook
    CENA NEXTO

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 – ebook

    Marcin Szeląg  

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 – ebook
    CENA NEXTO

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 – ebook

    Marcin Szeląg  

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Własna firma krok po kroku. Uwaga kryzys! – ebook

    Grzegorz Krzemień  

    Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. Wykorzystując czas kryzysu, świadomy lider może dokonać skoku w rozwoju firmy Jednego możemy być pewni w tym niepewnym świecie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook

    Scott Galloway  

    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Innowacje we współczesnej gospodarce – ebook

    Praca zbiorowa  

    WSTĘP Dynamiczny rozwój gospodarki światowej odbywa się obecnie pod wpływem trzech wzajemnie warunkujących się trendów - globalizacji, rewolucji techno-logicznej i informatycznej. Pierwszy z nich, jako rozwinięcie ery fordyzmu, przyczynia się do obniżania kosztów transakcyjnych. Proces ten, jednak według wielu ekonomistów ogranicza możliwość stosowania i utrzymywania w długim okresie przewagi komparatywnej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,28 zł 24,75 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,28 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 39

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA