Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klienta

Liczba pozycji: 38
  • CENA NEXTO

    Wygraj klienta – ebook

    Marcin Paweł Panek  

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Poszukiwanie klienta – ebook

    Artur Wojciechowski  

    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,01 zł 28,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Klucz do umysłu klienta – ebook

    Jan Batorski  

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się... Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak oczarować klienta – ebook

    Jan Batorski  

    Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,21 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Obsługa klienta w recepcji hotelowej – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • NowośćCENA NEXTO

    Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego – ebook

    Elisabeth Coleger  

    Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych. Książka stworzona...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,00 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Paradoks Kano: Odkrywając Esencję Satysfakcji Klienta – ebook

    Elisabeth Coleger  

    Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu – ebook

    Urszula Bartkowska  

    Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych. Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a nawet...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów – ebook

    Marcelina Rawka  

    Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook

    Michał Rusek  

    Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,50 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 38

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA