Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klienta

Liczba pozycji: 255
  • CENA NEXTO

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook

    Łukasz Hodorowicz  

    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł

    Więcej

    • MP3
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Bartłomiej Stolarczyk  

    Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook

    Aleksandra Czerw  

    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi – ebook

    Anna Tiuryn  

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, tro­chę żartów i dużo wskazówek praktycznych....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wygraj klienta – ebook

    Marcin Paweł Panek  

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Obsługa trudnego klienta – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,99 zł 22,21 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Poszukiwanie klienta – ebook

    Artur Wojciechowski  

    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,01 zł 28,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wygraj klienta – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Wygraj klienta – audiobook

    Marcin Paweł Panek  

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,71 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń – ebook

    Kazimierz Perechuda  

    „Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,70 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 255

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA