Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 91
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook

    Roman Wendt  

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,99 zł 69,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
    CENA NEXTO

    Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook

    Praca zbiorowa  

    Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
    CENA NEXTO

    Jak zdobyć klientów w internecie – ebook

    Gitte Härter  

    Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,09 zł 18,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu - nowe procedury – ebook

    Kamila Grabowska  

    Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane nową ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów biura....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,28 zł 79,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,28 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ulga na kasę fiskalną – ebook

    Infor Biznes  

    "Ulga na kasę fiskalną. Restrykcyjne przepisy Ulgę trudno otrzymać, ale łatwo stracić. Nie pomoże zasłanianie się brakiem klientów. Przedsiębiorcy, którzy nabyli kasę fiskalną, mogą skorzystać z ulgi podatkowej, ale wtedy przez trzy lata nie mogą zaprzestać używania urządzenia, gdyż utracą prawo do preferencji. Fiskus i sądy rozumieją pojęcie zaprzestania bardzo szeroko: jako każdą przerwę, niezależnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – ebook

    Adam Szaran   Roman Kawszyn  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Monitor Księgowego. Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – ebook

    Kamilia Grabowska  

    Praktyczny poradnik w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,28 zł 79,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,28 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook

    Donald Miller  

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 91

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA